Skip to content

12 Things to Do Before You Crash and Burn

2 december, 2012

12 Things To Do Before You Crash & Burn

I går när jag skrev inlägget om Suzanne Collins kommande barnbok så ville jag läsa på lite om illustratören, James Proimos, också. Han har illustrerat över 20 barn- och ungdomsböcker tidigare, men jag har lyckats missa dem allihopa. Så döm om min förvåning när jag sökte på en av dem och snubblade över en av de finaste boktrailers jag har sett. Den är som en liten indiefilm, med vacker musik och ännu vackrare ljus. Så nu är frågan, hur kommer det sig att jag inte har hört talas om 12 things to Do Before You Crash and Burn tidigare?


Malin

2 kommentarer leave one →
  1. 2 december, 2012 12:52 e m

    Jag har faktiskt den här boken på min vill läsa-lista, men den är sorgligt bortglömd. Tror att min främsta anledning att inte köpa varit: ”Den är ju så kort!”, men det känns som en bra bok att inköpsföreslå för något bibliotek. *stereotyptänker läsovana gymnasiekillar utan att egentligen veta hur boken är mer än kort*

Trackbacks

  1. Bookriot och de bästa boktrailerupplevelserna 2012 « Unga böcker

Kommentera

