Skip to content

Stora Läsarpriset 2011

13 mars, 2012

Slänger upp ett litet tips på bokevenemang som går av stapeln ikväll – nämligen prisutdelningen av Stora Läsarpriset 2011! Så, befinner ni er i Stockholm och vill se när Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren tar emot priset för Årets ungdomsbok, som alltså är Cirkeln, föreslår jag att ni knallar bort till Stadsbiblioteket kl 18. Alla är välkomna! Mats och Sara meddelar även via Cirkelns facebooksida att alla läsare som redan har ett ex av boken hemskt gärna får ta med denna för signering.

Sofia

2 kommentarer leave one →
  1. 13 mars, 2012 11:57 f m

    Jag läste först ”stora laserpriset 2011!” och tänkte ”Wow! Bövelen vad har tjejerna vidgat bloggens inriktning!”. Sedan såg jag ordet ”bokevenemang” och pusselbitarna klickade hem i skallen. Kanske inte världens mest konstruktiva kommentar, men jag tyckte det var lite roligt…

  2. 13 mars, 2012 12:41 e m

    Haha! Och att jag sedan skulle vara den som tog upp detta laserpris – förmodligen ännu mer otippat. Jag hade satsat mina bananer på Malin.
    /Sofia

Kommentera

