Skip to content

Tjuvtitt på Hunger Games

30 augusti, 2011

Det första lite längre klippet från Hunger Games har släppts, vad tror ni? Det är väldigt kort, men det ger mersmak!

May the odds be ever in your favor

Malin

2 kommentarer leave one →
  1. 30 augusti, 2011 8:26 e m

    Hej!
    Eftersom jag tycker er blogg är så bra så har ni fått en award av mig. Besök min blogg för att läsa mer. http://boknea.blogspot.com/2011/08/jag-fick-en-award.html
    /Kram Nea

  2. 30 augusti, 2011 10:01 e m

    Tjolahopp, ett award väntar även hos mig. (; Kika in på min blogg så får ni se!

Kommentera

